יום שני, 13 בנובמבר 2017

איסכורית – למה משמשת האיסכורית המבודדת?

איסכורית היא פח גלי המהווה פתרון טכנולוגי מעולה לקירוי, לבניית גדרות, לכיסוי ולהקשחה של מבנים רבים באמצעות פחים. יש להבדיל בין איסכורית פשוטה לבין איסכורית מבודדת. האיסכורית המבודדת היא פחים שבין לוחות הפח הגלי הוכנס חומר מבודד. האיסכורית המבודדת שומרת על כל היתרונות של האיסכורית הפשוטה, אך נוסף לה יתרון משמעותי, יתרון הבידוד.

איסכורית – למה משמשת  האיסכורית המבודדת

איסכורית מבודדת מגיעה במגוון של חומרי בידוד . איסכורית המבודדת באמצעות צמר סלעים מתאימה למבנים שבהם יש צורך במבנה חסין אש ועמיד בפני טמפרטורות גבוהות.  הפנלים המבודדים משמשים ליצירת מחיצות בין החדרים ולעתים גם לקירות חיצוניים כמו סגירת מרפסות, לקירוי גגות ועוד, במבנים פרטיים, מבנים ציבוריים וגם במבנים תעשייתיים.
יש לוחות איסכורית המגיעים עם חומר פוליסטירן ביניהם, קרקר. זהו חומר תרמי המשמש למקומות שבהם חשוב לחסוך באנרגיה ולשלוט על גובה הטמפרטורות.

לוחות איסכורית המגיעים עם פוליאורטן מוקצף הנחשב לחומר הבידוד התרמי הטוב מכולם. לוחות איסכורית אלו מגיעים במגוון מידות ובהבדלי עובי והם משמשים לבנייה קלה, לבניית מחסנים,  לסיכוך משטחי גגות ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות על סוגי איסכורית – בואו להכיר את חומר האיסכורית

האיסכורית עשויה מפח או מפלדה אשר מכופף לצורת גלים. צורת הגלים מקנה לחומר חוזק רב ולכן הוא מתאים לשימושים רבים, בין השאר גם לבנייה. יש...