יום חמישי, 7 ביוני 2018

המלצות על סוגי איסכורית – בואו להכיר את חומר האיסכורית


האיסכורית עשויה מפח או מפלדה אשר מכופף לצורת גלים. צורת הגלים מקנה לחומר חוזק רב ולכן הוא מתאים לשימושים רבים, בין השאר גם לבנייה.

יש סוגים שונים של איסכורית, יש איסכורית מסוג ביתא, מסוג אלפא ומסוג גלית. לכל סוג של איסכורית יש תכונות ייחודיות וכל סוג מתאים לייעוד שונה.

איסכורית מסוג דלתא נחשבת לסוג החזק ביותר מבן הסוגים השונים של האיסכורית. החוזק של איסכורית מסוג אלפא נובע מהמבנה המיוחד שלה ולא מהעובי של הפח או הפלדה. חשוב להדגיש כי המשקל של איסכורית מסוג אלפאזהה למשקל של האיסכוריות האחרות, על אף שהיא נחשבת לסוג החזק מבין כולם.
איסכורית מסוג אלפא היא איסכורית במשקל של חמישה עד שמונה קילו, תלוי בעובי הפח.

איסכורית גלית היא איסכורית בעלת מבנה מעוגל יותר ואסתטי יותר.

איסכורית מבודדת היא איסכורית מיוחדת המשמשת אותנו לבנייה הקלה. זהו פתרון קל ומתקדם המאפשר עיצוב מרשים ומיוחד, רמת גימור גבוהה, גמישות ובעיקר בידוד מפני תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו חום או קור ומפני רעשים חיצוניים. מבנים הבנויים מחומר האיסכורית הם מבנים אשר חוסכים עלויות רבות בהוצאות החימום בקיץ והקירור בחורף.

יש שלושה סוגים של בידוד לאיסכורית, בידוד מצמר סלעים דחוס, בידוד באמצעות קלקר ובידוד באמצעות פוליארטן מוקצף. כאשר משתמשים באיסכורית לבנייה הקלה חשוב להתקין אותה באופן מקצועי ולמנוע רווחים בין הלוחות, רווחים העלולים לפגוע ברמת הבידוד והאיטום של המבנה שנבנה בשיטה זו.

בענף הבנייה האיסכורית משמשת לבנייה מסוגים שונים, לבנייה של מבנים טרומיים, לבניית מחסנים, לבניית מבני חקלאות, חדרי קירור, חדרי אריזה, לתוספות בנייה ולהחלפה של גגות העשויים מאזבסט לגגות העשויים מלוחות של איסכורית מבודדת.

את חומר האיסכורית אפשר למחזר ובכך הבנייה באמצעות איסכורית מצטרפת למשפחת הבנייה הירוקה.

אולי יעניין אותך:

איסכורית - חלק 1



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות על סוגי איסכורית – בואו להכיר את חומר האיסכורית

האיסכורית עשויה מפח או מפלדה אשר מכופף לצורת גלים. צורת הגלים מקנה לחומר חוזק רב ולכן הוא מתאים לשימושים רבים, בין השאר גם לבנייה. יש...