יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

איסכורית מבודדת – מהם היתרונות?

לוחות האיסכורית מגיעים באורכים שונים ואפשר להזמין אותם במגוון צבעים ומידות. הם חזקים והם עומדים בכל תנאי מזג האוויר, גם בתנאים קיצוניים, לאורך שנים רבות. אם המידות לא תאימות לצרכים האישיים, אפשר לחתוך את הלוחות עם משור דק ולהתאים אותם בהתאמה מדויקת לצרכים הייחודיים.

לוחות האיסכורית נוחים מאוד להתקנה. את לוחות הפח מרכיבים על גבי שלד תומך ומחברים אותם אחד לשני באמצעות ברגים מיוחדים. ההתקנה שלהם פשוטה, קלה ומהירה והעלות שלהם זולה בהרבה ביחס למוצרי בנייה אחרים.

פחי האיסכורית משמשים לגידור אתרי בנייה והם מאושרים על ידי הרשויות המקומיות ועומדים בכל תקנות הבטיחות.

האיסכורית המבודדת יקרה יותר מהאיסכורית הפשוטה, אך בשל הבידוד יש לה יתרונות וערך מוסף. לוחות האיסכורית מתאימים לבנייה ירוקה מאחר והם מבודדים, חוסכים אנרגיה ומקטינים את העלויות של החימום בחורף והקירור בקיץ.


האיסכורית היא קלת משקל וגמישה לעיצוב ומעניקה לכל מבנה מראה יוקרתי ומעוצב. כאשר רוצים, למשל, לקרות גגות בחומר האיסכורית, אין צורך לשכור מנופים או אמצעי הרמה אחרים כדי להעלות את הלוחות לגג, אפשר להרים את הלוחות ללא כלי עזר, ובקלות. על אף המשקל הקל של לוחות האיסכורית, אפשר להציב עליהם  דודי שמש, אנטנות ועוד ולהלך על הגג בבטחה ללא חשש של נפילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות על סוגי איסכורית – בואו להכיר את חומר האיסכורית

האיסכורית עשויה מפח או מפלדה אשר מכופף לצורת גלים. צורת הגלים מקנה לחומר חוזק רב ולכן הוא מתאים לשימושים רבים, בין השאר גם לבנייה. יש...