יום ראשון, 22 באוקטובר 2017

גדר פח – למה כדאי גם לכם לפנות אל מגן גידור אחזקות בע"מ

גדר פח – מה מיוחד בגדר הזו?

מערכות הגידור המיוצרות במגן גידור ואחזקות בע"מ מיוצרות מפח חלק והן מעניקות פתרונות אופטימאליים בכל מקום שבו צריך לתחום ולמתג אתרי בנייה ואתרים נוספים. גדר הפח עוטפת את המתחם שאותו היא מגדרת, מקיפה אותו ומשמשת גם לצורכי מיתוג. על הגדר אפשר להדביק מדבקות וניל איכותיות עם שם, סמל ולוגו של החברה הבונה את המתחם או מבצעת בו פעולות אחרות.

בחירת הגדר המתאימה נעשית בהתאמה לתנאי השטח, לדרישות הבטיחות באתר ולצרכים הייחודיים של כל לקוח. עוד לפני שנכין את הגדר הצוות המקצועי שלנו יפגוש אתכם באתר המיועד לבניית הגדר, יבחן את תנאי השטח ויעניק לכם ייעוץ מקצועי ומקיף באשר לתיחום האתר.

מערכות הגידור העשויות מפח מיוצרות על ידנו בהתאם לטכנולוגיית המתקדמות ביותר. החומרים שמהם עשויה הגדר הפח מתאימים לכל תנאי מזג האוויר הם עמידים כנגד רוחות חזקות, גשמים סוערים וגם נגד קרני השמש היוקדות בימים חמים. כל גדרות הפח מאושרות על ידי מהנדס בנייה ומומחה בטיחות ומותקנות על ידי צוות מקצועי שצבר ידע וניסיון רב בתחום.

את מערכות הגידור אפשר לקנות או להשכיר לכל טווח של זמן, ואם תהיו מעוניינים נשמח לספק לכם שירותי פירוק בסיום העבודה.

קרא עוד על איסכורית

גדרות מפח זולות יותר מאשר גדרות העשויות מחומרי גלם אחרים. זוהי גדר המורכבת מפחים המוברגים אל מוטות מתכת מקובעים לאדמה ומחוברים זה לזה בצורה אנכית או אופקית. עיבוד החומר קל יותר מאשר עיבוד של מתכות אחרות, ולכן מחירי הגדרות העשויות מפחים זולים יותר ממחירי הגדרות העשויים מחומרים אחרים. אם תרצו להעניק לגדר מראה יפה יותר, תוכלו להזמין את הפחים בצבעים שונים. אפשר להתקין גדר צבעונית בצבע אחיד ואפשר לשלב מספר צבעים בגדר אחת.


חברת גדר מגן גידור ואחזקות בע"מ עוסקת בתחום התקנת הגדרות כבר למעלה מעשור. הודות למקצועיות, לחומרי הגלם האיכותיים, לצוות המסור ולמחירים האטרקטיביים, החברה הפכה להיות אחת החברות המובילות בתחום הגידור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות על סוגי איסכורית – בואו להכיר את חומר האיסכורית

האיסכורית עשויה מפח או מפלדה אשר מכופף לצורת גלים. צורת הגלים מקנה לחומר חוזק רב ולכן הוא מתאים לשימושים רבים, בין השאר גם לבנייה. יש...