יום רביעי, 16 באוגוסט 2017

שער כניסה – מבט קצר על סוגי השערים

שערים חשמליים הם המילה האחרונה בתחום שערי הכניסה. שער חשמלי יהפוך את המרחב הפרטי שלנו למרחב בטוח הרבה יותר, יספק רמת הגנה גבוהה יהיה נוח וקל לתפעול וייראה גם אסתטי ומעוצב.
בחברת "מגןגידור ואחזקות בע"מ" מציעים מגוון גדול של שערי כניסה לבית, שערים חשמליים לצד שערים ידניים, שערים חשמליים מעוצבים ואסתטיים. אם אתם מחפשים שער כניסה לבית, למפעל לבית העסק, למוסד ציבורי ועוד, אל תבחרו שער לפני שראיתם את המבחר העצום של השערים שמציעה החברה.

שער כניסה – מבט קצר על סוגי השערים החשמליים הנפוצים

שער חשמלי עם כנפיים הוא שער בן כנף אחת או בעל שתי כנפיים. שער בן כנף אחת דומה לדלת סטנדרטית הנפתחת לצד אחד ואילו שער בן שתי כנפיים הוא שער המורכב על שני צירים כאשר כל כנף נפתחת לצד אחד וכל אחת פועלת באמצעות מנועים נפרדים.

שער חשמלי מתקפל הוא שדרוג של שערי כנף. בשונה משער הכנף הרגיל שבו כל כנף נפתחת כיחידה אחת, בשער המתקפל, היחידות מחוברות אחת לשנייה וכולן נפתחות ביחד בצורת אקורדיון.
שער חשמלי נגרר הוא שער המותקן על מסילה, עליונה או תחתונה, ובעת הפתיחה של השער, השער נגרר על גבי המסילה לצד ימין או שמאל בהתאם לתנאי השטח.

שער חשמלי מתרומם הוא שער הנפתח כיחידה אחת ומתרומם כלפי מעלה בזווית של תשעים מעלות במקביל לתקרה. שער מתרומם יכול להיפתח כלפי מעלה או כלפי מטה בהתאם לתנאי השטח.

שער גלילה חשמלי הוא שער הנגלל כלפי מעלה, שער הדומה בפעולתו לתריס חשמלי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

המלצות על סוגי איסכורית – בואו להכיר את חומר האיסכורית

האיסכורית עשויה מפח או מפלדה אשר מכופף לצורת גלים. צורת הגלים מקנה לחומר חוזק רב ולכן הוא מתאים לשימושים רבים, בין השאר גם לבנייה. יש...